vineri, 15 iulie 2011

Prima confesiune....pe ziua de azi!


Ora 6... Dimineaţa, nu vă gândiţi. Am avut o revelaţie care m-a dat peste cap. Vifor de idei care s-au năpustit asupra mea şi mi-au tulburat liniştea, transformând mult dorita mea noapte foarte uşor trecătoare într-o noapte albă, dar ca să nu fie complet albă, am îmbogăţit-o cu matematică. Culmea e totuşi că, ce făceam, în mod normal, în două zile, am făcut într-o seară. Sincer, mă surprinde şi pe mine.
Cred că la mijloc se află acel fenomen numit euforie, stare de agitaţie - în acest moment mi-este frică să beau o cafea! e posibil aşa ceva?! - din care nu reuşesc să ies şi mi-aş dori să mă liniştesc.
Posibil să fie de la căldura de afară, de la căldura dinăuntru ( interioară, sufletească, bineînţeles! ).
Totuşi azi este o zi specială pentru mine, ca oricare alta, dar într-o măsură mult mai mare. Această zi are o încărcătură emoţională destul de mare.
Totuşi, mă gândesc şi la faptul că am N idei şi gânduri şi, să nu uit de dorinţe, pe care Universul sigur o să le ia în considerare.
De la o idee genială pe care am avut-o în timp ce îm transformam blog-ul, cum că în afară de imaginaţie şi creaţie artistică, aş fi talentată şi la fotografie, şi a fost suficient să-mi confirme această idee o persoană, dar nu vă gândiţi că orice persoană, ci genul acela de persoană care în general critică şi cea mai mică fărâmă de talent dintr-un suflet de om.
Totuşi, e adevărat? DA! ESTE! Cu puţin noroc, şi ştiu că am, începând din toamnă pe lângă numele meu o să se audă şi "FJSC"! Doamne ajută! Atât pentru orele 6. Pe mai târziu!

P.S. Scuzaţi-mi stilul haotic! Nu sunt foarte coerentă la această oră! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu