duminică, 17 iulie 2011

O nouă zi cu soare


O nouă zi, o nouă speranţă, o viaţă mai bună. Majoritatea celor dintre noi gândesc aşa. În fiecare zi există o nouă şansă de a reuşi, de a face să fie mai bine.
Toate astea depind numai şi numai de puterea minţii noastre.
Pentru aceia care văd o zi cu soare ca pe o şansă spre succes, fie el succes pe plan emoţional, profesional sau financiar, există şanse foarte mari să reuşească ceea ce îşi propun.
Acum, vorbind din puctul meu de vedere, am ajuns să văd numai şi numai partea bună a lucrurilor, chiar şi din cele mai rele lucruri care mi se întâmplă. Nu am luat examenul. A fost o catastrofă iniţial, însă mi-am schimbat total modul de a gândi, ca să nu mai spun de faptul că m-am răzgândit în ceea ce priveşte formarea mea profesională. De la economist, am ajuns la jurnalist şi fotograf profesionist. S-a întâmplat că, de la o simplă vorbă, să îmi schimb radical decizia de a deveni un agent în domeniul marketingului. Vreau mai mult, pentru că pot şi merit mai mult!
Poate multă lume se întreabă de ce scriu toate aceste lucruri, să spunem că este un jurnal al meu, pe care, însă, vreau să-l fac public, în speranţa că vorbele mele, îi vor ajuta şi pe ceilalţi care au fost în situaţia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu